Monday, March 9, 2009

Bachelors - Ep 5 - Papa Jahat

Amaran : Cerita ini mengandungi unsur-unsur yang bahaya untuk dibaca orang yang cepat emo dan mahu menyaman penulis blog ini walaupun dia tak terkenal dan popular. Harap maklum.

Y (Bukan nama sebenar) dengan perlahan-lahan mendekati M (Bukan nama sebenar). Setelah hampir dua tahun mereka memendamkan rasa. Terutamanya Y yang tidak faham-faham nak meluahkan perasaan berahi cintanya kepada M walaupun M telah pun memberikan tanda-tanda bahawa dia juga menyintai Y. Apakah daya, walaupun pada zaman moden ini, Y masih lagi segan-silu untuk meluahkan rasa cinta walaupun setia menanti M tanpa memandang perempuan-perempuan lain dengan pandangan penuh nafsu.

Y semakin berani mendekati M. Kali ini dia merasakan dia perlu meluahkan apa yang terkandung dalam dirinya. Kali ini Y dan M perlu bersatu. Dua jiwa menjadi satu. Dua tenaga disalurkan menjadi satu tenaga cinta yang abadi dan hakiki. Mereka berdua perlu bersatu. Itulah yang dikatakan oleh Y dalam dirinya beberapa kali. Dia perlu mendapatkan M sebelum anasir-anasir jahat lain mengambil M darinya.

Tubuh mereka semakin dekat. Y dapat merasakan nafas hangat dari hembusan keluh-kesah M yang telah lama mendambakan cinta dari seorang lelaki bernama Y. M telah lama menunggu untuk Y memulakan langkah. Ini bersesuaian dengan jiwa dan imejnya sebagai seorang perempuan yang penuh dengan kesopanan dan kejelitaan.

Badan mereka hampir-hampir bersentuhan. Y hampir-hampir dapat merasakan badan mereka hampir menyentuhi M. Hanya tinggal masa sahaja yang menentukan samada tenaga yang dikumpulnya selama beberapa bulan dan perasaan cintanya yang dikumpul hampir dua tahun akan terbukti. Semuanya bergantung kepada masa. Y tidak mahu berburu-buru untuk menikmati keindahan dan kemuliaan seorang perempuan yang suci bernama M itu. Y melihat M seperti mahu menikmati dirinya yang gebu itu sambil berpelukan mesra di atas ranjang. Ah, alangkah indahnya suasana ini. Ah, alangkah bahagianya perasaan ini.

Tangan M menyentuh bahagian perut Y dengan lembut. Y membiarkan M memulakan langkahnya. M seperti tidak sabar untuk membelai perut Y yang kental itu. Terasa kelakiannya gagah perkasa. Hanya tingga masa sahaja untuk Y memulakan langkah pertamanya dan langkah akan diakhiri dengan nikmat dunia yang penuh kelazatan.

M membelai manja perut Y. Digosok-gosok perut itu dengan penuh kasih sayang. Y semakin lena dibuai kenikmatan. Y menantikan langkah seterusnya dari M. Dia dialam puncak kenikmatan... Selepas puas M membelai manja perutnya, M mencucuk-cucuk perutnya. Y berasa hairan dengan perbuatan M itu. Tetapi dia membiarkan sahaja kerana mungkin itu adalah teknik baru dalam perhubungan cinta. Perutnya dicucuk beberapa kali.

Mata Y terbuka luas. Ketika itu dia melihat A (Bukan nama sebenar) mencucuk-cucuk perutnya sambil tersenyum. Tiba-tiba kelakian Y tidak segagah perkasa lagi.

A tergelak untuk seketika ketika menulis cerita ini sebab dia tahu Y dan M tidak akan berani untuk buat macam kat atas tapi. Tapi adakah Y betul-betul tak pernah buat seperti yang ada di atas? Jeng jeng jeng... Jahat betul papa ni...hahahahaha

No comments:

Post a Comment